Dzisiaj: piątek 16 Listopada 2018 r.
Get Adobe Flash player
Szukaj
Aktualności/Promocje
Zmień opony na zimowe!
Gdzie serwisować samochód? ASO kontra zwykłe warsztaty samochodowe
wszystkie aktualności

 

 

Kontakt
KRAKOWSKI-SERWIS

Fordońska 76
Bydgoszcz

Tel.: 52 342 18 78 (7:00-17:00)
Tel.kom.: 501 601 511 (24h)
Tel.kom.: 502 138 997 (24h)
E-mail: info@krakowskiserwis.pl

Zapraszamy:
Pn-Pt: 08:00-17:00
Sob: 08:00-14:00
Problem
Akumulator do wymianyAwaria chłodzeniaAwaria elektrykiAwaria hamulcówAwaria kierownicyAwaria klimatyzacjiAwaria silnikaAwaria skrzyni biegówAwaria układu paliwowegoAwaria wydechuFiltr do wymianyHak do zamontowaniaOlej do wymianyOpony do wymianyNieznana awaria samochoduSzukam częściUszkodzenie zawieszeniaWypadekŻarówka do wymiany
Naprawiamy auta:
AudiBMWChevroletChryslerCitroenDaciaDodgeFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKiaLanciaLand RoverLexusMazdaMercedesMiniMitsubishiNissanOpelPeugeotRenaultSaabSkodaSubaruSuzukiToyotaVWVolvo

Porady Mechanika

Zawieszenie

- 08.03.2013
Amortyzatory to części, które zużywają się w czasie eksploatacji samochodu. Ponieważ stopień tego zużycia zależy od wielu czynników, m.in. sposobu jazdy, stanu dróg, kondycji pozostałych elementów zawieszenia pojazdu, nie można dokładnie określić, jak długo pozostaną sprawne. Szacuje się, że w samochodach poruszających się po naszych drogach powinny wytrzymać dystans ok. 60-80 000 km. Ponieważ mają one istotny wpływ na bezpieczeństwo jazdy, zalecana jest ich kontrola w wyspecjalizowanym serwisie co 20 000 kilometrów.

Jak możemy poznać, że amortyzatory już nadają się do wymiany?
Zawsze do wymiany kwalifikują się te, które "wyciekły", mają uszkodzenia mechaniczne, skorodowane tłoczysko, wybite tuleje gumowe lub po prostu nie trzymają samochodu. O nie trzymaniu samochodu świadczą: zbytnie przechylanie się auta na boki na zakrętach, nadmierne "nurkowanie" do przodu podczas hamowania i "przysiadanie" podczas przyspieszania, znoszenie pojazdu z toru jazdy po niewielkich nawet nierównościach, wydłużona droga hamowania (nawet w przypadku ABS), łatwiejsze wpadanie w poślizg na mokrej nawierzchni, a także nierównomierne zużycie opon.
powrót
Strona główna | Aktualności/Promocje | O firmie | Oferta | Cennik | Oferta Flotowa | Kontakt
Porady Mechanika | Partnerzy | Opinie
Copyright 2008-2018, KrakowskiSerwis.pl,
Wszelkie prawa zastrzeżone

Wykonanie: FilarBiznesu.pl
INFORMACJA O PLIKACH COOKIES
Ta strona korzysta z informacji zapisanych za pomocą plików cookies, na Twoim komputerze lub innym urządzeniu końcowym. Informacje te są niezbędne przy generowaniu statystyk oraz dostosowaniu wyświetlania strony. Pliki cookies możesz kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dalsze korzystanie z naszego serwisu, bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza, iż akceptujesz stosowanie plików cookies. Zamknij